Monday, November 29, 2010

Sekejap ada, Sekejap xada~~

Salam

Aku bukan seorg yg rjin menulis since zaman skolah...karangan BM or BI mmg bkn fevret...sbb idea yg aku tlis xdak la best mna..maybe cikgu yg check aku pya essay/karangan pening kpala bc aku punya hasil nukilan..haha..

So harini 30hb November 2010...sudah penghujung November bg tahun 2010, esok dah 1 Disember. Cepat btol masa berlalu..sedaq x sedaq dah setahun lbih aku kja kt sini. Tapi pa yg aku dah capai sepanjang 2010?haa..tgu 31 Disember ini, sama2 kita wat rumusan, post mortem, hehe...

Seperti biasa arini asik relax lam lab..dah mati kutu, wpun secara tersiratnya ada kja yg menimbun, tapi mcm biasa still cool x wat kja...haha...Tiba2 teringat blog aku ni yg dah berabuk..so kasi cuci sket...polish mn yg kabur + xberkilat sambil layan nasyid zaman2 dlu mcm Inteam, Unic, mmg gila la dlu lagu2 depa ni...hehe.

Td aku dok usha2 mukabuku atau nama glemernya FACEBOOK nmpak la satu artikel ni...alamak hilang mn lak...xpa la...tp aku pling suka satu ayat ni :

" Wanita sulit untuk mencari sesuatu yang dia benci untuk org yang paling dia sayang"

Kenapa suka?? No comment..hehe

Bila dah stat menulis ssh plak nak stop, ska sgt merapu x tntu hala..coz still mencari rentak penulisan..agar dpt mghasilkan tulisan yg menarik...hehe...

What's on my mind for today:
' bertindak ikut perasaan : sia-sia'
' bertindak ikut kepala hotakku : tabik springg'

SELAMAT!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...