Friday, September 7, 2012

I'm Sorry !


Assalamualaikum.

Langit Menangis. Lagu Nazim Othman dalam Dejavu di Kinabalu. Bukan nak cakap pasal lagu ni cuma terasa macam aku dah buat seseorang sedih sehingga wujud post di mukabuku 'hari yang menyedihkan'. Perh..sejak sekian lama, buat pertama kali rasanya membuatkan orang terasa dengan kelantangan lidah penulisanku. 

Rasanya dah banyak kali aku cakap benda sama. Cuma kali sebab aku dah tersangat-sangat- sangatlah kecewa tahap dewa, terpaksa jugak lepaskan semua. Walaupun mata dia dah naik juling, kepala pening, mental tertekan dek tulisan aku yang macam &^^%%&. 

So sorry kawan. InsyaAllah itu yang terakhir. Yes yang terakhir. Aku nak tenang. No more serabut-serabut. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...