Sunday, June 19, 2011

"In brightest day, in blackest night,: No evil shall escape my sight..."

Sabtu lepas den dengan adik dan kakak den layan Green Lantern. Boleh tahan la cerita tu. Hero pun hensem (Rey Renolds). Tapi tak sepuas hati FAST 5.

Cerita ni ada campur-campur dengan kehidupan makhluk asing planet nama Oa, yang konon-konon jaga alam semesta ni la (merapu gila), ada ketua-ketua yang immortal (serius syirik). Lepas tu ada sorang antara ketua-ketua ni, termakan oleh semangat jahat pa ntah jadi JAHAT yang Macam sotong kurita ja bentuk. Pastu ada la jeneral tentera ka pa ntah kena serang ngan Parallax (nama sotong tu), so dia lari dengan spaceship. Dan semestinya akan terhempas kat Bumi dan yang pasti kat USA. Hahaha. Hero ni pulak, seorang yang berani, pilot jet pejuang tentera AS kot. So sebab dia berani jeneral yang terhempas tadi pilih la dia untuk ganti tempat untuk hapuskan Parallax tu. Nak tau lebih lanjut kena tengok la. HAHA.

Part paling best bagi den bila dia boleh hasilkan apa yang dia imagine untuk selamatkan keadaan. Biasa la mat salih, kalu buat cerita merapu, merapu betoi-betoi. Tambah-tambah based on KOMIK.

Apa-apa pun den nak bagi 4 bintang ja kot. Sebab aksi-aksi tak banyak dalam masa hampir 2 jam ka 2 jam lebih. Macam banyak sembang ja. Ingat kedai kopi ka pa. HAHA.

Ni la mamat REY RENOLDS

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...