Monday, December 13, 2010

member kawen~~

Assalamualaikum......

Story yg nak distorykan hari ini ialah perkahwinan...Kira tahun ni antara tahun yang paling ramai kenalan2 aku yang dapat anak, yang kawen, dan yang bertunang. Ada senior skolah, member satu batch, junior dan jugak sama 1 tempat kerja. Setakat pengetahuan aku, senior smkab yang dah ada anak mcm Kak Faizah, Kak Laili, K Sheila...ramai lagi la, just sebut nama2 yang terlintas kt otak aku. Yang just married plak K Mardiana, K Rodziah, K Norma dan beberapa org lg..otakku x brapa ligat memikirkan nama2 diorang semasa menilis post ni. Junior aku yang dah kawen Athirah, Nazeremi + Nurul, yang sama tempat kja K Ina (bln 11)Musliana dan Mizi (11 dan 12 Dec tp aku dpt g sbb jauh kot) tp yg best bila member sama batch aku yang dah kawen.

Dah berkahwin:
  • Aiman+ Asma. Dah anak sorang...
  • Rizal+ x sure nama wife dia sbb aku x attend walimatul urus depa..masa 2 aku dkt USM kot...
  • Farhiyatul + suami yang bernama...
  • Asma+ Jamil ( senior skolah smkab) (11.12.10)
  • Syuhada+ Khairul Ikram (11.12.10)
Akan berkahwin a.k.a bertunang:
  • Hazirah a.k.a egie
  • Nadrah ( x taw la btol ka x)
  • Syafiq Suratman ( prim. school)
  • Hasima (Prim.school)
  • Syuhada Ghani
Gambar-gambar aku snap sket ja, 2 pn pki Mr Sony aku. X upload sbb gmbaq x lawa sgt, gmbar aku lagi la hampeh...aku x ambik trus...hanya mengharapkan kamera2 kawan aku yang megapixelnya lagi high + dengan kamera yg canggih, bermacam2...Gambar2 boleh dirujuk melalui FB kawan2 ku....

Hope sgt aku dpt attend semua kenduri kawen member 1 batch x kira la masa primary/secondary/Matrix/Uni....Sronok tgk org bahagia. Hehe..aku tergelak kecil mengenangkan nasib diri. Aku dan kawen...jauh panggang dri api. Semua urusan aku serahkan kpd Yang Maha Esa bg menentukan segalanya.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...