Wednesday, November 2, 2011

Pallas Jazz~

Assalamualaikum wbt.

Alahai lama gila tak post apa-apa kat blog ni. Perasaan nak meng'update' apa-apa entri tak dak langsung. Bajet nak buat blog tak mau bagi orang tau identiti. Tapi bila orang tau macam malas pulak nak menulis. Tambah-tambah cerita peribadi. Aku jenis pemalu. Abaikan.

Dua tiga hari ni aku asyik teringat zaman sekolah menengah pulak. Paling rindu nak pakai baju sekolah dan kasut sekolah. Dulu kasut paling aku jaga. Aku mampu pakai jenama Pallas Jazz ja. Design sempoi. Kena dengan jiwa dan raga.

~Pallas Jazz pujaan hati satu masa dulu ~

Design ni la yang selalu jadi pilihan. Tak taw sebab pa. Haha. Lagi satu suka ubah cara ikat tali kasut. Tu pun sebab dok tiru kak-kak satu dorm yang agak gila-gila. Kapur kasut mesti taruk nila sikit. Kasi nampak biru. Kalau putih asal tak menyerlah sangat. Kalau hari pertama sekolah (Ahad) kasut mesti la putih bersih lagi, mai tengah hari kadang-kadang ada la member-member terpijak. Siap ambik pemadam padam. Tak tahan. Punya la jaga. Aduss rindu-rindu. Ni kes aku tolong sapu kapuq kat kasut sekolah anak sedara aku la ni. Hehe.

Banyak lagi la benda nak cerita pasal zaman sekolah, tapi hari ni nak cerita yang ni ja. Huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...