Sunday, January 9, 2011

AJL 25

Assalamualaikum

Dipendekkan cerita. Semalam (9 Jan 2011) telah berlangsungnya AJL 25. Aku punya ramalan memang tak mengena langsung. Ha Ha Ha. Kalau diputarkan kembali memori. Masa Meet Uncle Hussein menang. Memang depa menjadi target aku. 

antara yang menjadi ramalan aku
Tapi yang tensionnya boleh pulak aku tertidur masa depa umum sapa yang menang. Hampeh betul aku. Jaga-jaga. Faizal Cheryl dan Ally Iskandar dah nak cakap bye bye.


adegan kat mana aku tak tau

'Tolong Ingatkan Aku- Ana Raffali' yang menang. Agak tak berapa puas hati. Mungkin sebab aku tak berapa paham lirik dan tak berapa jelas masa dia nyanyi lagu tu. dan aku pun tak pernah gatai tangan dan tak pernah rajin nak cari lirik. tak berminat kot. Yang aku perasan masa Ana buat persembahan. muncul Zahiril Adzim. walaupun dia x bagi apa-apa effect ( pendapat aku), tapi mungkin sebab dia jugak Ana boleh menang. Tak Boleh pakai langsung aku punya kesimpulan. Seratus peratus tak betul. Dah Juri dah suka lagu tu. Tambah-tambah Sifu M. Nasir yang jadi ketua juri.

Kalau perasan. Lagu M. Nasir pun guna bait-bait lirik yang jenuh nak paham. Tak jelas. Senarai artis yang menang jugak semalam:

Drama King ( Black & M.U.H)- 2.
Noktah Cinta ( Hafiz) -3
Hanyut ( FT)- Persembahan terbaik
Noktah Cinta ( Hafiz) - Vokal terbaik



tak berapa minat cuma suspek dengan bakat

memang mantap walaupun kadang-kadang sikit terlebih
Secara peribadi. Persembahan Berlari ( Tomok) dan Hanyut ( FT) yang agak menarik dan aku suka. Patut menang. Apa-apa pun kemenangan dah tersurat. Dah tak boleh ditarik balik. Terima seadanya.   

p/s: Tolong Maafkan Aku.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...