Monday, January 10, 2011

Perubahan~

Salam

Mulai dari tarikh hari ni. ( 11.1.11) aku akan belajar untuk mengurangkan bercakap benda-benda yang tak perlu dan perkara-perkara yang boleh menyakitkan hati orang yang sensitif ataupun yang buat-buat sensitif. yang tak best tu bila apa yang orang-orangan cakap aku boleh tahan. tapi apa yang aku cakap semua orang- orangan tak boleh terima. Sakit gila jiwa aku.

Aku tak buat salah. tapi disalah fahamkan dan disalah ertikan

Tapi siapa la aku. yang harap orang nak jaga hati dan perasaan aku. Manusia yang rasanya tak bagi faedah kepada manusia yang lain. Mungkin jugak banyak menyusahkan. Walaupun aku rasa aku tak banyak menyusahkan orang-orangan.

Kalau aku masih diingat. Jangan tanya kenapa ada perubahan. Sebab perubahan ni untuk:

orang-orang yang sensitif

orang yang buat-buat sensitif

orang asyik mintak dijaga hati dan perasaan depa. tapi tak mau jaga hati dan perasaan aku.

Biar jiwa aku sakit. Tapi seronok lagi kalau depa turut rasa sakit. biar depa mohon maaf. Nampak macam berdendam. Tapi nawaitu hanya untuk merubah manusia yang agak bongkak.  mementingkan diri.

Sekian

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...