Tuesday, January 4, 2011

Sekitar Hari2 di Tahun Baru

Salam

1 Januari 2011
Buat pertama kali aku jmpak Amy Search depan mata. hehe. Amy mai Kepala Batas, Penang sempena Family Day First Solar. Tempat abg aku kerja. Dia nyanyi 5 lagu. Lagu 1st tu aku x sure tajuknya apa.Pastu lagu Kerja Gila, Gadisku, Rozana dan Isabella. Syok gak la walaupun aku x la minat sgt Amy Search. Nyanyian dia pn still mantap mcm kt lam tv jugak. Performance dalam 30 minit lebih ja. Enjoy gak. G Family Day ni byak makan ja.Nk men x byak kupon lak.Hampeh btol.

2 Januari  2011
Pas g kenduri kat Kg Banggol ( dekat2 ngan kg aku jugak), g CS lak. Saja menghabiskan masa yang boring kt umah. Tgk wayang ja la xtvt yang agak best pn. Layan DAMPING MALAM. Aduhai.seram tu seram la jugak.tapi x btol2 myeramkan aku, terkejut2 ada la.macam ada bnda yang kurang. x puas hati. klimaks pn x brapa mantap.Dah 2 kali aku layan filem Melayu seram.dua2 filem aku x puas hati.Nasib baik tiket rm7 ja. Pas layan muvi. Layan Mcd Properity Burger. Murah plak burger ni aku rasa. Sblom ni mcm mahal. Pas2 balik rumah.

4 Januari 2011
Xdak benda yang best kt tempat kerja aku hari ni. Cuma CPU Pc aku kena tukar. Dah la x smpat nk wat Backup. Mmpos la aku kalu suma data xleh nk cri balik. Ya Allah.Mudahkan la urusan mereka yang akan mencari backup file 2. Mungkin depa buat hari ni atau esok.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...