Thursday, May 26, 2011

SD 2011 # 4~

Kemarin hari Rabu. Seperti biasa, hari Rabu adalah hari yang paling den nanti-nantikan sebab pada sebelah malamnya ada SD 2011. 

Untuk episod keempat semalam, tema adalah Malaysian HIP HOP. Crew yang tersingkir adalah Borneo Crew. Salah satu crew yang den yang berapa nak berkenan. HEHE

Crew yang menjadi pilihan hati den semalam adalah Elecoldxhot (semestinya) memang mantap den cakap lu. Depa ni tiap-tiap  minggu tak pernah buat persembahan yang mengecewakan. Sangat BEST. Sangat synchronize, Energy mantap. Ada unsur-unsur humor. Lengkap.Harap-harap boleh jadi CHAMPION lorh. 

Crew yang kedua adalah Bounce Stepperz. Memang best jugak depa semalam. Sangat enjoy den tengok depa menari. Sangat kreatif. Sangat cute. 

HMC Phlow boleh tahan semalam. Tapi den tak berapa enjoy sangat. Entah la mana silap. 

Rokusteps. Best jugak. Tapi tak dapat pujian judges. Bagi den persembahan depa ada unsur-unsur lawak dan cun gak depa menari. Mungkin sebab pakaian depa semalam kot. Sebelah perempuan sebelah lelaki. Sangat pelik dimata juri. HAHA. 

Tak sabaq pulak nak tengok SD minggu depan. Tema pa ntah, tak sempat nak tengok semalam, sebab layan episod akhir SAHARA kat TV3. Hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...