Monday, May 9, 2011

Untitle 1~

Seminggu STC department den tak dak, yang ada cuma Cik Anggur dan En Hayate Kenpachi yang sekepala. Ada urusan di luar negara. HAHA. Bagus-bagus. So, seminggu ni den boleh me’relaxing’ kan diri.

Lupa plak den nak bercerita kejadian minggu lepas, hari Khamis jam 3.00-4.30 petang. Ada lawatan daripada Kilang C***O, 7 orang semua. Tapi 5 orang yang masuk dalam bilik den, yakni Polymer Testing Laboratory. Masuk-masuk, STC den suruh den pulak yang bagi penerangan kat depa-depa yang mai ni. Den bab nak terang- menerang ni memang lemah semangat sebab cara den cakap ni bukan la power rangers sangat. HAHA.

Alhamdulillah, depa yang mai ni yakni QA dan QC tak banyak cakap dan tak banyak tanya, so lagi senang la den nak menggoreng. HAHA. Depa paham atau tak paham tu bukan masalah den. Lepas menggoreng hampir garing, depa pi pulak melawat Workshop sebelah. Memang nasib den baik la. Kalu yang mai tu manager-manager besar, masak dah den kalau kena explain suma equipment dalam lab ni. HEHE.


p/s: LENSA ROSAK dah kembali. Sangat best la mamat ni. Walaupun ada benda yang aku tak bersetuju ngan dia, tapi dia memang best dan power dalam beberapa aspek. HAHA.  
Kepala otak asik pikir 5147 - tensen !  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...